fredag 3. september 2010

Seier mot Grei

Vi vinner komfortabelt 5-0 i en kamp vi kontrollerer fra start til mål. Jevne gir oss ledelsen i kampen etter bare 7 minutter på et innlegg, han sikkert header i mål. Grei har fortsatt litt press fremover, men kommer vel ikke til noen sjanser. I steden er det Moa som på hel volley, halv treffer, men rett på keeper. Etter at alle har snudd seg bort fra målet blåser dommer`n og markerer mål. Ingen skjønner noe, men keeper har vært uheldig og ballen ligger ganske riktig i mål. Resten av omgangen presses Grei langt ned på egen bane halvdel. Vi er i det kreative hjørnet, prøver alt mulig rart for å øke ledelsen, men det blir vanskelig å komme gjennom back rekka til Grei som nå teller minst 6 mann (uten at jeg tror de la seg med vilje). Og omgangen avsluttes uten flere mål.
Vel flere var i det kreative hjørnet. Runne skulle ikke være dårligere. Flyttet keeper til spiss, spisser til back, stoppere til midt bane og midtbane til stopper plass. På tross av helt nye plasser hadde vi imponerende ball innehav. Vi prøver å lokke Grei ut av 16 meteren, men lykkes ikke så ofte med det. Men vi prøver. Målene som kom i 2dre husker jeg ikke rekkefølgen på, men jeg husker at Glenn headet i mål etter en trippel sjanse. Amir med et deilig skudd fra 16 meteren, i krysset. Siste målet husker jeg dessverre ikke. Mulig det var meg. Da var det så fall på hell volley med venstre beinet og stang inn i krysset………