tirsdag 25. mai 2010

VIKTIG VIKTIG VIKTIG

Kjære spillere og foreldre.

Dessverre har vår hovedtrener, avsluttet sitt engasjement i Rommen 95.1. 15 gutter står nå uten trener midt i sesong. Det har i løpet av pinsen blitt jobbet iherdig med å finne en erstatter, jeg kan pr i dag ikke gi dere noe navn. Uansett er dette en fantastisk gjeng, med sportslige ferdigheter en fortballtrener bare kan drømme om, så jeg tror ikke et navn er langt unna. Dette kom like brått på meg som det gjør på dere. Men jeg vil uansett gjøre det jeg kan, for at dere skal merke minst mulig til dette, slik at vi kan gjennomføre sesongen med stil.

Vi innkaller herved til et haste foreldremøte med spillere i kaffen onsdag klokka 1800. Altså direkte etter økta til gutta i dag. Jeg trenger vel ikke nevne at på dette møtet er det møteplikt.